de avonturen ten huize twee-en-zestig

Oh nee, niet weer eens een wel en wee. De enige Blog (mét hoofdletter) waar commentaar posten VERPLICHT is.

maandag, februari 13, 2006

Al een geluk.


Al een geluk wist ik niet dat ik pas om tien i.p.v. halfnegen begon met de lessen.
Al een geluk ging ik geen koffie mee drinken.
Al een geluk was ik mijn tandenborstel vergeten en ging ik er een nieuwe kopen in de Spar.
Al een geluk was de Spar dicht, draaide ik met mijn fiets, en ik zag liggen op de grond....
Twee briefjes van vijf euro.

Wij van de Citadellaan 62 waren voorts ook uitgenodigd door de VTM om in het publiek te zitten van "Recht Van Antwoord", dat vanavond om half acht wordt opgenomen in de VTM Studio's; het Mekka van plezier en vertier!
Er wordt namelijk een debat gehouden tussen Jean Pierre Van Rossem en de neoliberaal Boudewijn Bouckaert. Waarover het ging kwam niet terzake.

Nu nog vervoer vinden. Laat het me weten als je zelf meewilt (én al dan niet vervoer hebt); studenten welkom, ofzoiets, zeiden ze. En ik reken daar ook oud-studenten bij.

Overigens: zoek de twee fouten in de foto.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

illigale en het kapsel van stef wouters zijn fout (denk ik)

1:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zander die een windowsvenster gebruikt das nog de grootste fout van al…

10:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb bouckaert al een s bezig gehoord en zal hem binnenkort weder mogen aanhoren. Niet echt mijn favoriet, toch veel plezier op de VTM.

PS : voor zij die bouckaert toch graag zouden bezig zien maar zich niet te ver willen verplaatsen :

Woensdag 21 maart 20.00
Boudewijn Bouckaert over Sociale Zekerheid

in de Meteropool aan de scheldestroom, meer info bij mij (vraag Zander maar wie ik ben )te verkrijgen of bij het LVSV antwerpen

10:37 a.m.  

Een reactie posten

<< Home