de avonturen ten huize twee-en-zestig

Oh nee, niet weer eens een wel en wee. De enige Blog (mét hoofdletter) waar commentaar posten VERPLICHT is.

donderdag, februari 02, 2006

P.v.d.V.

Rond kwart na vijf komen we (en dan vooral Jonas, die wél een GSM heeft) op de radio.
En direct komen er foto's én updates.
Verspreid hét woord.

UPDATE! Dé foto's vind je hier!!!
UPDATE2!! Het is nu 17u53 en nog steeds geen Jonas-interview, maaaar... Hij 'is er al wel over begonnen'!
UPDATE3!!! 18u14, en we kregen bevestiging: "Als alles goed verloopt krijgen we in deze show nog te weten wat er met Jean Pierre Van Rossem gebeurd is!"

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey daar!!
Eerst en vooral: cool initiatief voor deze website...
En ten tweede!!! Ik heb Jean pierre van Rossem gezien met een blonde dame! Deze week reed ik in de beruchte sint pietersnieuwstraat en plots moest ik stoppen voor een bizar wezen met een opgetutte vrouw. Weten jullie hier misschien meer van?? In ieder geval doet dat hier goed!!! Ik zal hier regelmatig eens langskomen. En mijn radio staat reeds op stubru!
x Elisabeth
P.S.: zander, doet dat nog goed eh die examens!!

4:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home