de avonturen ten huize twee-en-zestig

Oh nee, niet weer eens een wel en wee. De enige Blog (mét hoofdletter) waar commentaar posten VERPLICHT is.

woensdag, februari 01, 2006

de rust is teruggekeerd...

na een namiddagje koortsachtig zoeken naar informatie over de welgevormde man met lange witte haren en steevast een sigaret in de mond, is de rust alom tegenwoordig ten huize twee-en-zestig.
op dit eigenste moment is zander zich tegoed aan het doen aan een lekkere maaltijd, vooraleer de jongeman opnieuw achter zijn boeken en ander studeermateriaal kruipt. de piano-spelende boxershort is namelijk de enige die momenteel nog in examensferen vertoeft, dus liefste bezoekers: steun hem, mail hem, vraag je grootmoe een kaars of tien te branden zodat deze jongen met glans zijn volgende examens indient!
voor het overige is het ook zeer stilletjes aangezien nicole van de kidman en de donkere kijkers van v.desmet uithuizig zijn...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag zander, pas sinds vandaag weet ik dat jij een webblog, of-hoe-noemt-dat, hebt en eigenlijk feitelijk vind ik dat wel een leuk initiatief. Vanaf nu ga ik jullie site dikwijls bezoeken, op zoek naar -voor mij alleszins- nostalgische verhalen. Dankzij jullie herbeleef ik mijn tijd in Gent. Ik herken jullie pianoburen en natuurlijk ook jullie overburen. Ik heb dat altijd al een mooi huis gevonden en nu ken ik ook de historiek. Foto's blijven trekken van alles en iedereen! Zander, succes nog met de examens en tot in Zandvliet.
Groetjes,
Marie x

9:55 p.m.  
Blogger Zander said...

Ge zijt welkom wanneer ze tegen Roma spelen Simon.

11:34 p.m.  
Blogger Zander said...

En anders ook natuurlijk.

8:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home