de avonturen ten huize twee-en-zestig

Oh nee, niet weer eens een wel en wee. De enige Blog (mét hoofdletter) waar commentaar posten VERPLICHT is.

zaterdag, juni 24, 2006

Moonboots.


Vrijdagavond waren de broertjes Dewaele te gast bij Lux Janssen in Mish Mash.
Omdat ik wist dat ze vorig jaar zélf op Exit speelden, vroeg ik hen mailend:
Van: zandervliegen@pandora.be
Verzonden: vrijdag 23 juni 2006 20:21
Aan: mishmash@stubru.be
Onderwerp: Stubru Mailform

Lux
Vraag je eens aan de broertjes waarop ik me moet voorbereiden als ik volgende week naar Exit ga te Novi Sad (Servië) - zij stonden er vorig jaar.

Bedankt.
Over en uit.
Zander.
Waarop ze antwoordden:
Op 23-jun-06, om 20:34 heeft het volgende geschreven:

Was nat, maar fantastisch exotisch op een Oostblokmanier. Geen drank meenamen, die is er overvloedig. Wel oordoppen;-)
Toen ik hen attent maakte op het feit dat het daar stomend weer is nu, was dit hun antwoord:
Moonboots thuislaten dan!

Fancy, niet?
Nieuw: Hier het programma/schema.

3 Comments:

Blogger Zander said...

En toch geen lief hebben eh!:p
Mijn (gegraveerde!) fiets is gepikt aan Sint-Pieters. Denk ik toch; ik vind hem nergens niet terug.
Pfff.

8:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zander die problemen heeft om aan een lief te geraken..? da zal wel :p

11:54 p.m.  
Blogger Zander said...

Yes! (The Rebel, The Rebel, we gotta ....... base & the trebble - of ook wel: Yes, the rhythm, the rebel, without a pause to lower my level!)

10:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home