de avonturen ten huize twee-en-zestig

Oh nee, niet weer eens een wel en wee. De enige Blog (mét hoofdletter) waar commentaar posten VERPLICHT is.

zondag, mei 07, 2006

Over DAAU, vrijdag, zaterdag én zondag.


Het bleef me boeien - DAAU was prachtig, interessant, innemend, origineel maar toch bekend klinkend, kortom ; wauw.

Vrijdagavond vertrokken we dan met ons gewest POL op ketigewestweekend in o.a. morele Sarah Geers' hometown, Sint-Job (met of zonder In 't Goor?).
Ik was daar lang geleden al eens geweest in die leuke lokalen - als rakwi.
Het was een zwoel weekend - een heet thema (disco-hoeren), korte rokken en broeken en t-shirten, hete lucht - met lekker eten, te weinig slaap, een Aerobie en toffe leidingsploeg.
Vandaag, zondag, bij het afscheid mocht ik mijn naam (mét kussen en/of hartjes) zetten op rokken, hemden, armen - eindelijk fans! En dat zelfs allemaal nadat ik zaterdagnamiddag dé frustro/tietenknijper was die tijdens een spel de keti's hun borstballonnen - of ballonborsten - moest (mocht!) kapotknijpen.

Morgen school, en allicht slecht weer.